Potwierdzenie zamówienia

Chwilę po złożeniu zamówienia na adres mailowy otrzymasz wiadomość z informacjami dotyczącymi zamówienia takimi jak:

  • unikatowy numer zamówienia (ID)
  • wykaz zamówionych produktów, ich ceny oraz ilości
  • wybrany sposób płatności
  • wybrany sposób transportu
  • koszty transportu

O wszystkich etapach realizacji zamówienia będziesz informowany mailowo. Twojemu zamówieniu przyznany zostanie również Opiekun, który zajmie się jego realizacją od początku do końca.

 

Zmiana zamówienia

Dbamy o to, aby zamówienia składane w naszym sklepie były realizowane najszybciej jak to możliwe, dlatego jeśli chcesz coś zmienić w swoim zamówieniu - niezwłocznie nas o tym poinformuj – telefonicznie lub mailowo.

Zamówień, które zostały już wysłane nie możemy już modyfikować oraz tych, które otrzymały już numer listu przewozowego i czekają na odbiór przez kuriera (jeżeli odpowiednio wcześnie zostanie wysłana informacja o zmianie lub anulowaniu jest szansa, że się uda wstrzymać wysyłkę).

 

Koszty dostawy

Po zakupie towarów zostaniesz przeniesiony do swojego koszyka, a tam uzyskasz informację o kosztach wysyłki. Transport obejmuje dostarczenie przesyłki w dowolne miejsce na terenie całego kraju. Koszt transportu uzależniony jest od wagi zamówionych towarów i gabarytów paczki. W przypadku przesyłki łączonej kilku towarów koszty transportu ulegają weryfikacji przez Opiekuna zamówienia - po jego złożeniu.

 

Formy płatności

W zależności od sposobu wysyłki, wartości zamówienia i własnych preferencji możesz wybrać jeden z dostępnych sposobów płatności:

  • płatność na konto - wpłaty należy dokonać na numer konta: 85 1600 1462 1089 0286 4000 0007, w tytule wpisując swój indywidualny numer zamówienia ID, który otrzymajasz w mailu potwierdzającym złożenie zamówienia. Zamówienie wysyłamy dzień po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie.
  • płatność za pobraniem - pieniądze za zamówienie należy przekazać kurierowi w momencie dostawy przesyłki.
  • płatność kartą kredytową lub bezpośrednio z konta bankowego - transakcja realizowana jest  przy współpracy z systemem PayU.pl (dawniej płatności.pl). Zamówienie wysyłamy po potwierdzeniu transakcji przez PayU.pl (zazwyczaj dzieje się to natychmiast).

 

Czas realizacji zamówienia

Paczki nadajemy codziennie od poniedziałku do piątku za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD oraz InPost. Czas wysyłki zamówienia wynosi do 24h od momentu zaksięgowania wpłaty na naszym koncie, otrzymania informacji o wysyłce pobraniowej lub informacji o wpłacie poprzez system PayU.

Należy pamiętać, że podany termin dotyczy maksymalnego czasu przygotowania towaru do wysyłki, należy do niego doliczyć czas potrzebny na dowóz towarów przez kuriera (zwykle 1-2 dni).

Dokładamy wszelkich starań, aby oferta prezentowana na stronie odpowiadała realnym stanom magazynowym, może się jednak zdarzyć, że faktyczny czas dostawy się przedłuży - o czym zostaniesz niezwłocznie poinformowany.

 

Doręczanie przesyłek

Wszystkie towary wysyłamy za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD oraz InPost. Na liście przewozowym podany zostanie Twój numer telefonu. Kurier w razie problemów z doręczeniem paczki, bądź nie zastaniem Cię w miejscu odbioru skontaktuje się telefonicznie lub zostawi pisemne awizo.

Po nadaniu przez nas paczki otrzymasz wiadomość mailową od firmy kurierskiej, w której znajdziesz numer listu przewozowego, dzięki czemu na stronie DPD Tracker lub InPost Tracker możesz sprawdzić gdzie obecnie znajduje się Twoja paczka. Zamówiony towar powinien do Ciebie dotrzeć do 48h od momentu nadania.

 

Sprawdzanie zawartości

Sprzedawany przez nas towar posiada oryginalne opakowanie producenta, które nie jest przez nas na żadnym etapie realizacji zamówienia otwierane. Jeśli przesyłka nosi ślady prób otwarcia, należy bezwzględnie sprawdzić przesyłkę przy kurierze. Pamiętaj, że możesz poprosić kuriera, aby poczekał na weryfikację stanu przesyłki po transporcie. Jeżeli stwierdzisz, że przesyłka jest uszkodzona prosimy o spisanie z kurierem protokołu szkody, na podstawie którego będziemy mogli rozpatrzyć reklamację. Protokół ten jest niezbędny do reklamowania towaru i powinien zawierać dokładny opis uszkodzeń/ewentualnych braków w towarze oraz informacje na temat stanu opakowania. Ważne jest również, aby dokument posiadał wyraźny podpis kuriera. Jeden z egzemplarzy kurier pozostawia Tobie, a następnie należy jak najszybciej skontaktować się z Opiekunem zamówienia i poinformować o problemach z towarem.

Jeśli jednak zauważą Państwo uszkodzenie towaru po tym jak kurier już odjedzie, należy skontaktować się z firmą kurierską i poprosić o przyjazd kuriera w celu spisania protokołu. Więcej szczegółów w zakładce Reklamacje i zwroty.