Ciasteczka
Używamy ciasteczek w celu poprawy wydajności strony oraz personalizacji marketingu. Przeczytaj więcej...
Paczki nadajemy codziennie od poniedziałku do piątku za pośrednictwem firmy kurierskiej Siódemka. Czas wysyłki zamówienia wynosi do 24h od momentu zaksięgowania wpłaty na naszym koncie, otrzymania informacji o wysyłce pobraniowej lub informacji o wpłacie poprzez system payu.pl.
Jeśli zależy Ci na czasie, potrzebujesz szybko otrzymać zakupiony towar zwróć uwagę to, że:
- wpłata w BNP Parbias oraz przez system PayU zostanie zaksięgowana natychmiast,
- wpłata w obcym banku zostanie zaksięgowana w ciągu 1 dnia (czasami 2 dni, księgowanie 11:30/15:30),
- a wpłata na poczcie zostanie zaksięgowana w ciągu 3-7 dni.
W dniu wysłania Twojego zamówienia otrzymasz emaila z potwierdzeniem wysłania zamówienia oraz numerem listu przewozowego i nazwą firmy kurierskiej. Dodatkowo możesz online obserwować status swojej przesyłki, wystarczy wpisać numer listu przewozowego na stronie firmy kurierskiej https://tracktrace.dpd.com.pl/findParcel
Niestety, nie mamy wpływu na konkretną godzinę dostarczenia przesyłki do odbiorcy. Kurierzy pracują zwykle od poniedziałku do piątku w godzinach od 8 do 20. W przypadku jeżeli zależy Ci na konkretnej godzinie dostawy sugerujemy kontakt z firmą kurierską i zapytanie o możliwość dostawy w preferowanej przez Ciebie porze. Numery telefonów do wszystkich oddziałów znajdziesz na stronie przewoźnika. Dzwoniąc do firmy kurierskiej podaj swój numer listu przewozowego.
Dostawa na konkretną godzinę oraz w sobotę jest usługą dodatkową i jest płatna, w celu uzyskania szczegółów skontaktuj się z nami. Na podstawie Twojego zamówienia podamy kwotę usługi i prześlemy tą informację emailem, po potwierdzeniu informacji przez Ciebie zrealizujemy zamówienie.
Koszt wysyłki kilku towarów wynosi 14zł przy wpłacie na konto lub 20zł przy przesyłce pobraniowej. Wyjątkiem są duże zamówienia, zakup towarów przekraczających standardową wagę, bądź gabaryty paczki, wówczas koszt wysyłki ustala Opiekun zamówienia.
Przesyłka kurierska wysyłana jest na warunkach szczególnych (dodatkowo zabezpieczona przed uszkodzeniami z adnotacją: Uwaga Szkło). W 100% ubezpieczona.
Założenie konta w sklepie DELHAN nie jest konieczne. Zamówienia można złożyć jako gość podając dane do wysyłki, pamiętaj jednak, że posiadając konto otrzymujesz możliwość podlągu złożonych zamówień, statusów zamówienia itp. Chętnie przyjmiemy od Ciebie również zamówienie telefonicznie, podczas rozmowy z działem sprzedaży należy podać symbol wybranego towaru, adres do wysyłki, aktualny numer telefonu kontaktowego oraz określić formę płatności.
Jeżeli stwierdzisz, że przesyłka jest uszkodzona prosimy o spisanie z kurierem protokołu szkody, na podstawie którego będziemy mogli rozpatrzyć reklamację. Protokół powinien zawierać dokładny opis uszkodzeń/ewentualnych braków w towarze oraz informacje na temat stanu opakowania, dokument musi być zgodny ze stanem rzeczywistym przesyłki. Więcej informacji w zakładce http://sklep.delhan.pl/reklamacje_zwroty
Wpłata na konto obejmuje: cenę towaru powiększoną o koszt transportu.
Dane do przelewu:
DELHAN sp. z o.o.
ul. Budowlanych 5
64-100 Leszno
Numer konta bankowego: BNP Parbias: 85 1600 1462 1089 0286 4000 0007
Tytuł przelewu: należy wpisać numer zamówienia.
Tak, na wszystkie sprzedawane przez nas produkty udzielamy 12 miesięcznej gwarancji.
Tak, należy odesłać do nas towar do 30 dni od daty nadania. Produkt nie może nosić śladów użytkowania, musi być kompletny, posiadać wszystkie dokumenty i oryginalne opakowanie, dowód zakupu oraz wypełniony dokument zwrotu. Więcej informacji w zakładce http://sklep.delhan.pl/reklamacje_zwroty
Tak, nasze towary jesteśmy w stanie wysłać do niemal każdego zakątka na terenie Europy. Uprzednio jednak prosimy o bezpośredni kontakt z nami w celu indywidualnej wyceny kosztów transportu.
Tak, wszystkie przedstawione towary znajdują się w naszym sklepie przy ul. Budowlanych 5 w Lesznie. Można towar odebrać osobiście, należy posiadać przy sobie numer zamówienia.